السبت , يونيو 27 2026

محامي بوسي: “سعد الصغير لو ابن بلد ما يعملش كده، واخت فطين هي اللي قتلته”

متابعة/ حسانة سليم

قال محامي المطربة بوسي في لقاء خاص للعاصمة: “سعد الصغير لو ابن بلد بجد مش هيعمل زي ما عمل، ولا يطلع يقول أنا جيبت وعملت لأبو بوسي وميجيبش سيرة بوسي في جملة مفيدة لأن ولاد البلد مبيعملوش كده، وبطلب منه يخليه في مشاكله هو”.. وعن أسباب وفاة فطين طليق بوسي قال: “الأعمار بيد الله، لكن فطين مات بسبب قهرته من أخته فاطمة لأنها خدت منه شيك على بياض وعملته بمليوني جنيه وفيه أدلة بتثبت الكلام ده”.

شاهد أيضاً

قصة فيديو أحمد السعدني المثير للجدل بعد فوز مصر على نيوزيلندا

أثار #الفنان_احمد_السعدني_ حالة واسعة من الجدل على مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الماضية، بعد نشره …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *