الجمعة , يونيو 26 2026

فيفي عبده: “أنا حجيت 5 مرات كفاياكم تقولوا الرقاصة”

متابعة/ حسانة سليم

أعربت النجمة فيفي عبده عن استيائها بسبب ذكر كلمة الراقصة كصفة سيئة للمرأة، مؤكدة أن الراقصة ليست مرأة سيئة السمعة طوال الوقت، وأن هناك العديد من الراقصات لهن جمهورهن الذي يحترمهن..وقالت فيفي عبده، خلال تصريحاتها إذاعية:” أنا عملت عمرة وحجيت 5 مرات عملت فرض ربنا، كفاياكم تقولوا الرقاصة، هو مفيش شماعة مايلة غير الرقاصة؟ لأ الرقاصة دي ليها ناسها بيحترموها وبيتفرجوا عليها، قرفونا وزهقنا من كلمة رقاصة كلمة مالهاش لازمة”.كما أعربت فيفي عبده، عن غضبها بسبب السؤال المتكرر عن عدد زيجاتها وتفاصيل حياتها الشخصية، قائلة:” بيسألني على الهواء اتجوزتي كام مرة؟ ما خلاص خلصنا يا أخي، مش حلو أبدًا ودي حاجة سخيفة أوي، حاجاتي الخاصة مالكش دعوة بيها ولا تسألني فيها.كلمني على شغلي والحاجة اللي افتخر بيها زي ولادي، مفيش أسئلة جديدة خالص، والموضوع بقى سخيف أوي”.

.

شاهد أيضاً

قصة فيديو أحمد السعدني المثير للجدل بعد فوز مصر على نيوزيلندا

أثار #الفنان_احمد_السعدني_ حالة واسعة من الجدل على مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الماضية، بعد نشره …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *