صرحت #الممثلة_الشابة_ أميرة _أديب خلال لقائها في برنامج “الراديو بيضحك” مع فاطمة مصطفى عبر إذاعة “الراديو 9090”: “أنا الناس بتتنمر عليا #عشان _مناخيري وفي أدوار كتير مجاتليش بسبب الموضوع دا وكانوا بيقولولي مناخيرك كبيرة، أنا مش عايزة أبدا في شكل جمالي معين هو اللي يحركني ، أنا عايزة أحط كل شيء طبيعي في أي حاجة بعملها سواء حجم شكل أو طول عشان أنا تعرضت لدا.. في شغل وقفلي عشان مناخيري، واتقالت لي من مخرجين وكان عندي حلين يا أروح #أعمل _فيلر_ وأكبر_ شفايفي_ أو أخلي الناس تتنمر عليا شوية واسمع كلمتين وحشين، مع أن التعليقات ساعات بتضايقني بس بقول لنفسي، ربنا مش بيعمل حاجة غلط ودا مش معناه أن لو بنت بتعمل فيلر دا حاجة وحشة، المهم تبقى سعيدة وممكن في يوم من الأيام أضعف وأعمل، المهم أن الواحد يعمل اللي يرضيه”.
الوسوم#الموقع#اميرة_اديب_عايشة_الدور_فيلر_مناخيري#elmaw2a3.net
شاهد أيضاً
ياسمينا العبد في «On The Road» مع بلال العربي: “الشهرة المبكرة ليست سهلة، جيلنا مظلوم ووجود الدعم الحقيقي سر الاستمرار”
كتبت/ مروة حسن(القاهرة) في حلقة جديدة من# برنامج_ «On_ The_ Road» _مع _الإعلامي_ بلال_ العربي_ …
الموقع – مجلة الكترونية فنية شاملة elmaw2a3