حلت #الفنانة_ صفوة، ضيفة على برنامج «أوضة ضلمة»، الذي تقدمه الإعلامية إنجي هشام، على شاشة قناة «هي» طوال #شهر_ رمضان.وقالت صفوة خلال لقائها: لما بخلص الشغل بلبس نقاب وعباية طويلة وأشيل المانكير وأروح الحسين أصلي أقعد كتير، واتكلم مع ربنا، لو ربنا مش واقف معايا كان زماني هبقى قعيدة.وتابعت صفوة: «بندم على حاجات كتير، ندمت على عمل كنت مش عايزه أعمله ولما اتعمل واتعرض ندمت ندم عمري إني معملتوش، ودور كان في مسلسل لعمرو سعد ودور تاني كان السنة دي في مسلسل الأميرة لـ ياسمين صبري بعد ما رفضت ندمت لأنه كان حلو».وأضافت صفوة: «مفيش حاجة اسمها #سينما _نظيفة أو مش نظيفة، مش مؤمنة بالكلام ده».
الوسوم#الموقع#صفوة_برنامج_رمضان_النقاب_سينما_نظيفة#elmaw2a3.net
شاهد أيضاً
الفنانة سارة حبيب تستعد لإطلاق جديدها الغنائي “طيّرني” بأجواء مغربية عصرية
كتبت/ مروة حسن(القاهرة) تستعد #الفنانة_ سارة _حبيب_ لطرح_ أحدث_ أعمالها _الغنائية_ بعنوان _“طيّرني”_ في تجربة …
الموقع – مجلة الكترونية فنية شاملة elmaw2a3