الخميس , يونيو 25 2026

آلاء عبد العزيز:” بتابع العلاج وكلو عاوز تريند، وعلاجي بالمصحة احلى فترات حياتي”

تحدثت #المذيعة_ آلاء_ عبد_ العزيز عن كواليس #فترة _علاجها _بمصحة_ الأمراض_ النفسية_ والعصبية، مقدمة الشكر لطاقم عمل المصحة، والإعلامية ريهام سعيد.وقالت آلاء عبدالعزيز، : “فترة علاجي في المصحة كانت أحسن فترة في حياتي وحابة أشكر دكتور نبيل عبد المقصود ودكتورة نهى وكل العاملين في المصحة..وبشكر الأستاذة ريهام سعيد لإن هي اللي وقفت جنبي وهي اللي ودتني المصحة واهتمت بعلاجي فأنا بشكرها جدا جدا.. محدش عمل كدا غيرها كله كان عايز الترند بس وأنا لسه مستمرة في العلاج”.يذكر أن آلاء عبد العزيز عانت من مرض انفصام الشخصية “مرض نفسي”، وظهرت في يناير/كانون الثاني الماضي، عبر بث مباشر على حسابها الشخصي على الفيسبوك في حالة انهيار.وبدموع منهمرة قالت آلاء عبد العزيز في البث: “إنتو عارفين أنا مين وعارفين بوست مرضي، أنا آلاء عبد العزيز المذيعة الدينية الداعية الإسلامية.. أنا نمت صحيت لقيت نفسي قلعت الطرحة وبنزل بليل وبقيت واحدة تانية.. أنا مش فاكرة إني عندي بنت وبصحى الصبح مش فاكرة بنتي..عايزة حد يلحقني ويتبنى حالتي.. أنا لي لي مش آلاء.. أنا الأصل أنا المُزة.. مذيعة دينية مين، أنا الأصل يا حلوين، ولا هخف ولا نيلة، أنا اللي جاية”.

شاهد أيضاً

الفنانة سارة حبيب تستعد لإطلاق جديدها الغنائي “طيّرني” بأجواء مغربية عصرية

كتبت/ مروة حسن(القاهرة) تستعد #الفنانة_ سارة _حبيب_ لطرح_ أحدث_ أعمالها _الغنائية_ بعنوان _“طيّرني”_ في تجربة …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *