الخميس , يونيو 25 2026

اول تعليق للموزع احمد ابراهيم على خطوبته من شيرين عبد الوهاب

في أول رد للموزع الموسيقي أحمد إبراهيم عن ارتباطه بالفنانة شيرين عبد الوهاب، قال في تصريحات تليفزيونية، إن كل ما يتردد حول هذا الأمر عارٍ تماما من الصحة، مؤكدا على قوة علاقة الصداقة بالفنانة شيرين عبد الوهاب، موضحا: “مش عارف الحقيقة مين طلع الكلام ده، أنا بقول لشيرين كل سنة وأنتي طيبة، عشان مشوفتهاش من سنة تقريبا، وهي صديقة وأخت غالية، و المفروض الكلام ده يتقال في شهر أبريل عشان تبقى كذبة أبريل، أنا زيي زي الناس فوجئت بالكلام ده، ومعرفش ليه بعد 22 سنة من صداقتي بشيرين الكلام ده اتقال دلوقتي، ولما شوفته فضلت أضحك عليه”.

شاهد أيضاً

الفنانة سارة حبيب تستعد لإطلاق جديدها الغنائي “طيّرني” بأجواء مغربية عصرية

كتبت/ مروة حسن(القاهرة) تستعد #الفنانة_ سارة _حبيب_ لطرح_ أحدث_ أعمالها _الغنائية_ بعنوان _“طيّرني”_ في تجربة …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *