الخميس , يونيو 25 2026

شيرين رضا: “عمرو دياب مابيصرفش على بنتنا من 5 سنين وركع على رجليه عشان اتجوزه وعبير الشرقاوي مريضة نفسياً”

متابعة/ حسانة سليم

حلت النجمة شيرين رضا ضيفة على أحد البرامج التلفزيونية وخلال لقائها، كشفت العديد من الأسرار حول مشوارها الفني، إلى جانب حديثها عن كواليس انفصالها عن المطرب عمرو دياب.. وهذه ابرز تصريحاتها:

-الحياة بيني وبين عمرو دياب أصبحت مستحيلة، وأفضل ننفصل ونبقى أصدقاء عن إننا نكمل والمشاكل تكبر.

-بنتي تاهت بسبب شهرة عمرو دياب ووجدت نفسها في لندن.

-عبير الشرقاوي لما تعمل عقلها بعقل بنت صغيرة وتشتمها تبقي فاضية ومريضة نفسيًا.

-نور ترفض دعمي أو مساعدة عمرو دياب في الترويج لحسابها على إنستغرام.

-عانيت من إن في بنات بتجري ورا عمرو دياب لما كنا متجوزين، ولكن أنا مش بغير، الغيرة بتوجع صاحبها.

-اللي  بتجري ورا راجل تبقى نسوان مش ست، لأن الستات محترمين.

-خطيب بنتي نور محترم وبيحبها وبيخاف عليها، مخطبهاش علشان هي مين وبنت مين.

-عمرو دياب مبيصرفش على بنتي نور بقاله 5 سنين.

-عمرو دياب جرى ورايا ونزل على ركبته علشان يتجوزني.

-جوازي أنا وعمرو دياب استمر 3 سنين، وفي الفترة دي الأغاني اللي بيطرحها كانت ليا.

شاهد أيضاً

الفنانة سارة حبيب تستعد لإطلاق جديدها الغنائي “طيّرني” بأجواء مغربية عصرية

كتبت/ مروة حسن(القاهرة) تستعد #الفنانة_ سارة _حبيب_ لطرح_ أحدث_ أعمالها _الغنائية_ بعنوان _“طيّرني”_ في تجربة …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *