كتبت الإعلامية ريهام سعيد على حسابها الخاص على الفيسبوك رسالة اعتذار من جمهورها عن استضافتها لمشاهير “التيك توك” في حلقات برنامجها الأسبوعي. وكتبت قائلة: “أنا مكنتش بدخل على التيك توك ولا أعرف اللي بيحصل فيه..أنا بعتذر لجمهوري إني استضفت ولو حتى واحد منهم. عتابي للإعداد هيكون شديد..إيه الجولات والفيديوهات اللي على التيك توك اللي كلها ألفاظ قذرة وإيحاءات؟ إنتوا مش خايفين تتحبسوا؟ ليه كده؟ ليه بتخلوا شكلنا كده؟إنتوا 10 وإحنا 130 مليون، إحنا شعب عظيم، عيب عيب أوي كمان”.
الوسوم#الموقع#ريهام_سعيد_مشاهير_التيك_توك#elmaw2a3.net
شاهد أيضاً
الفنانة سارة حبيب تستعد لإطلاق جديدها الغنائي “طيّرني” بأجواء مغربية عصرية
كتبت/ مروة حسن(القاهرة) تستعد #الفنانة_ سارة _حبيب_ لطرح_ أحدث_ أعمالها _الغنائية_ بعنوان _“طيّرني”_ في تجربة …
الموقع – مجلة الكترونية فنية شاملة elmaw2a3