الخميس , يونيو 25 2026

ريهام سعيد:” الناس شريرة ليه؟ انا تعبت من الغيره والحقد”

متابعة/ حسانة سليم

أعلنت الإعلامية المصرية عبر حسابها على الفيسبوك، أنها ستختفي في الفترة المقبلة عن الشاشة، إذ كتبت: “سأختفي لمدة طويلة حتى تعود لي روحي ونفسي وطموحاتي.. أشباه البشر كتير أوي وأنا زهقت من لعب دور الضحية بس أنا فعلا بيتضحك عليه سهل أوي ومش عارفه أتعامل مع حد كله يالا نفسي وأنا محدش شاف مني غير كل خير، الفتره اللي فاتت مريت بحاجات كتيره أوي وتعرضت للتشويه مش بس الشكل السمعة كمان، قبل تشويه الشكل 8 سنين من تشويهي عشان أقع، حرب غريبة عشان ماشتغلش في الإعلام وفي التمثيل من مين معرفش، عبت خلاص من الحروب غير المبررة الناس شريره أوي أوي ليه؟؟؟؟ تعبت من الغيره والحقد تعبت.. انا حبيت وأخلصت في كل حاجة عملتها في حياتي مش حاسه أن دي النهاية حاسة أن جزائي موجود وموجود في الدنيا مش بس في الاخره”.

شاهد أيضاً

الفنانة سارة حبيب تستعد لإطلاق جديدها الغنائي “طيّرني” بأجواء مغربية عصرية

كتبت/ مروة حسن(القاهرة) تستعد #الفنانة_ سارة _حبيب_ لطرح_ أحدث_ أعمالها _الغنائية_ بعنوان _“طيّرني”_ في تجربة …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *