الخميس , يونيو 25 2026

غادة عبد الرازق:” ماليش رزق في أصدقاء ولا حياة عاطفية”

متابعة/ حسانة سليم

روت النجمة غادة عبد الرازق تفاصيل تعرضها للخيانة من صديقتها، مؤكدة أن عاطفتها تقودها كما أنها لا تمتلك أصدقاء بالوقت الحالي..وقالت غادة عبد الرازق، في تصريحات إذاعية:” أنا عاطفية جدًا ودمعتي قريبة، وقوتي إني لما اتهزم أقف تاني، ولكن قوتي مش في إني مؤذية أو شريرة، أنا مش عارفة أبقى لئيمة.. عارفة يعني إيه يبقى عندي 53 سنة ومعنديش أصحاب؟ كان عندي صاحبتي خسرتها من 25 سنة وقاطعتها 6 سنين علشان اتكلمت عليا ومن سنة عملت نفس العملة تاني وسمعتها ومتسجل ليها، ليه أنا عملت فيها إيه؟ ولا خربت بيتها ولا خدت جوزها دي لو كانت طلبت عنيا كنت اديتهالها، قعدت أقول استغفر الله العظيم ربنا مبيديش كل حاجة، خلاص أنتي مالكيش رزق ولا في أصدقاء ولا في حياة عاطفية، أنا خلاص أٌنهكت”.

شاهد أيضاً

بعد 20 سنة من ” اكس فاكتور”.. احمد علاء يعود بألبوم” مش طبيعي”

يعود #المطرب _أحمد_ علاء_ إلى الساحة الغنائية بألبوم جديد يحمل اسم “مش طبيعي”، بعد نحو …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *