الأحد , يونيو 28 2026

انغام:” أصعب لحظة لما فتحولي بطني”

متابعة/ حسانة سليم

كشفت انغام تطورات حالتها الصحية بعدما خضعت لعملية جراحية خلال الفترة الماضية، والتي أدت لدخولها المستشفى، قبل تعافيها خلال الأيام القليلة الماضية.. وقالت المطربة انغام في مداخلة هاتفية مع لميس الحديدي ببرنامج (كلمة أخيرة) : “دعاء الجمهور وصلواتهم وصلني، وكانوا بيولعوا لي شموع في الكنائس، ويبعتولي وأنا حقيقي حاسة إن المحنة بقت منحة، وما مررت به كان علقة كبيرة”.

وتابعت : “ولادي كانوا تعبانين أوي علشاني، وعمر كان جنبي على طول مش بيسبني، وأصعب لحظة عشتها لما قالوا لازم نفتح بطنها تاني، وفيه حاجة من عند ربنا حصلت..كنت خايفة أروح في النوم مقدرش أتنفس وفضلت خايفة أنام من صعوبة التنفس، وكانت أصعب اللحظات، وربنا مابيكتبهاش على حد”، وأوضحت أنها تعرضت لكوابيس كثيرة رفضت أن تكشف تفاصيلها قائلةً : “عشت كوابيس صعبة، مش عايزة أخوفكم منها”.

شاهد أيضاً

جلسة محاكمة ياسمينا المصري بتهمة سب وقذف أشرف زكي

قضت #محكمة _القاهرة_ الاقتصادية_ بحبس_ الفنانة _ياسمينا _المصري_ لمدة شهر مع الشغل والنفاذ، في قضية …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *