الأحد , يونيو 28 2026

فيفي عبده:” بنتي فلسطينية ووبيموتوا كل يوم وده حالنا”

متابعة/ حسانة سليم

حرصت النجمة فيفي عبده على التعليق على تصريحاتها المثيرة للجدل حول الموت خلال عزاء المنتجة ناهد فريد شوقي، مؤكدة على أنها كانت منفعلة للغاية..وقالت فيفي عبده، خلال تقديمها واجب العزاء في شقيق النجم أحمد حلمي:” أنتم اللي قريتوا عليا محدش قر عليا غيركم.. أنا بحبكم جدًا ومش قصدي حاجة بس عشان غزة وبنتي فلسطينية والأحوال عندهم والمشاكل عندهم كل يوم وبيموتوا، وده حال الدنيا مش قصدي حاجة أسفة إني كنت منفعلة.. ربنا يخليكم لينا”.

شاهد أيضاً

جلسة محاكمة ياسمينا المصري بتهمة سب وقذف أشرف زكي

قضت #محكمة _القاهرة_ الاقتصادية_ بحبس_ الفنانة _ياسمينا _المصري_ لمدة شهر مع الشغل والنفاذ، في قضية …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *