الأحد , يونيو 28 2026

نجلاء بدر هاجمت رضوى وياسمين لهذا السبب؟

متابعة/ حسانة سليم

هاجمت النجمة نجلاء بدر كلاً من المذيعتين رضوى الشربيني وياسمين عز بسبب التصريحات المنتشرة لهما حول علاقة الرجل والمرأة وكيفية تعامل الزوجات مع أزواجهن.

وقالت نجلاء خلال لقائها مع برنامج “ET بالعربي”: “كل اللي بسمعه دا عبث، موضوع تعامل الرجل والمرأة دي حاجات اتربينا عليها في بيوتنا، ماما وبابا كانوا بيتعاملوا مع بعض إزاي، في العلاقة الزوجية مفيش أفضلية”.. وتابعت: “مش هتعلمونا إزاي نتعامل، لو الست بتحب الراجل مهما قالت رضوى الشربيني ولا هتسمع، والتانية لو مش طايقة الراجل فمهما قالت ياسمين عز مش هتحبه”.

شاهد أيضاً

جلسة محاكمة ياسمينا المصري بتهمة سب وقذف أشرف زكي

قضت #محكمة _القاهرة_ الاقتصادية_ بحبس_ الفنانة _ياسمينا _المصري_ لمدة شهر مع الشغل والنفاذ، في قضية …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *