علقت الفنانة كنده علوش، على انتقادات ظهورها بوزن زائد سابقا، عندما كانت في فترة العلاج من سرطان الثدي، وتعرضها للتنمر بسبب هذا الظهور.وقالت كندة علوش خلال تصريحاتها مع الإعلامية منى الشاذلي بـ البودكاست الخاص بها:” كنت في عز مرحلة الكيماوي وجسمي كان منفوخ جدًا وبشرتي تعبانة وشعري خافف جدًا، كنت بحاول متصورش وللأسف اتصورت، والناس اتنمرت والتعليقات وجعتني.ده يعلمنا نبطل نستسهل في الحكم على الناس لأن منعرفش ظروفهم إيه، أنا كنت متضايقة من شكلي من قبل ما الناس تتريق عليا، أنا عندي وزن زائد لغاية دلوقتي، وأنا عايزة أخس لنفسي قبل أي حاجة.”
الوسوم#الموقع#كنده_علوش_سرطان_ثدي_تنمر_وزن_زائج_علاج#elmaw2a3.net
شاهد أيضاً
جلسة محاكمة ياسمينا المصري بتهمة سب وقذف أشرف زكي
قضت #محكمة _القاهرة_ الاقتصادية_ بحبس_ الفنانة _ياسمينا _المصري_ لمدة شهر مع الشغل والنفاذ، في قضية …
الموقع – مجلة الكترونية فنية شاملة elmaw2a3